growingbelly

Stora koständringar

Publicerad 2014-03-19 14:35:04 i Allmänt

Igår tränade jag dubbla pass (55 min) och gick en promenad på 4 km.
Idag var det ett långt träningspass på 41 minuter, total body burn, som jag gjorde direkt efter frukost, på förmiddagen gjorde jag ett försök på att gå en långpromenad men det började snöa (jo det snöade) och blåste hemskt så det blev en kortis på sådär 1,5-2 km.
Känns inte som att det räcker idag, så efter minstingens sovlur ska jag ut igen, försöka komma upp i 5 km idag.
 
Träna, träna, träna
Dagarna handlar om att träna och tänka på vad jag äter. Jag är stolt att jag på 4 veckor bara ätit onyttigt 1 gång, (den där glassen för någon vecka sedan)
Det går väldigt bra tycker jag. Inget sug alls efter min storfavorit chips. Däremot så har jag idag tänkt på choklad, men det är inget starkt sug, bara en tanke.
Fikabröd har jag inga problem med att baka och se andra äta, jag äter det inte själv, men bakar gör jag gärna.
 
Eftersom jag gjort en sån här extrem ändring med maten, äter mindre och inget onyttigt, jag röker inte, jag snusar inte, jag dricker inte alkohol, så har jag ändå något gott som jag dricker, det ersätter allt det där som jag inte gör nu, på kvällen dricker jag en burk Pepsi Max. Det blir mitt det där extra goda som jag unnar mig på kvällen istället för godis.
 
 
Nu är det bara 2 dagar kvar sen har jag tränat klart mina 4 start-veckor med Hip hop Abs.
 
 
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela