growingbelly

På stan

Publicerad 2014-03-27 15:29:43 i Allmänt

Var på vårdcentralen idag för att ta ett blodprov, hade tänkt att väga mig när jag ändå var där men det blev aldrig av.
Är verkligen jätte nyfiken på hur mycket minus jag ligger på vågen men jag vågade inte riktigt ställa mig där och se att jag kanske inte gått ner så mycket som jag tror, då skulle det vara väldigt nära att jag faller tillbaka och slutar träna för att det inte går så fort som jag vill.
Så även om jag är jättenyfiken så kommer jag inte att väga mig än. Om en månad kanske, eller två.
 
 
Efter vårdcentralen var jag och barnen på stan en sväng.
 
 
 
 
 
 
 
 
Gick in på Myrorna och kom ut med en ny ljuslykta
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela