growingbelly

2 dagars träning

Publicerad 2014-03-30 16:18:03 i Allmänt

I förrgår tog jag en vilodag. Igår blev det en kvällstur på cykeln, och kom 1 mil på lite över
17 minuter. 17,34. (ja det var mörkt i rummet, kamran är kass och jag satt inte still, en bra bild är då omöjlig att ta)
 
Idag cyklade jag när sonen sov middag och idag kom jag en mil på
 
 16,17
Det går verkligen fortare att cykla när jag lyssnar på musik.
1 mil på 16 minuter tycker jag är väldigt bra. För bara en vecka sedan tog 1 mil 23 minuter, och varje gång går det lite fortare.
Har försökt komma 1 mil så fort jag kan, och när milen är cyklad är det svårt att tex tänka att jag ska cykla 30 minuter totalt, för det är väldigt segt i benen efter milen.
Tänker testa att cykla 30-40 minuter, utan att stressa efter att göra milen så snabbt. Inte sitta och sega heller så klart, utan cykla på i bra fart och ha lagom puls.
Så ska jag göra i morgon.
 
Nu äntligen börjar fettet smälta bort från mina problemområden rumpan/låren. Ser ingen större skillnad över magen denna vecka men rumpan har blivit mindre.
 
Dagens träning är inte slut än. Nu ska barnen kläs på och vi ska ta en skön promenad, vädret kan vi inte klaga på, det är hur skönt som helst ute.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela