growingbelly

I´ll be back

Publicerad 2014-01-29 09:16:09 i Allmänt

Nu känns det verkligen långt kvar till våren. I förrgår var det bra väder sådär runt noll och den lilla snön som fanns började smälta lite.
Men igår morse. Då blev det genast mer vinter och mer av det vita som jag tycker vi klarar oss utan
Fast okej visst är det lite fint att titta på.
Det här lär vi inte se på några dagar
Försöker verkligen ta vara på tiden nu och göra så mycket jag kan.
Nån gång i helgen ska vi lämna Göteborg så då är semestern slut för barnen och mig.
I helgen är det också en mycket viktig person som fyller år!
 
Något som är bra är att jag behöver inte sörja allt för mycket att vi lämnar Göteborg.
Jag vet att vi kommer komma tillbaka, kanske ganska snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela