growingbelly

Mitt sug är borta

Publicerad 2014-02-28 11:19:26 i Allmänt

 Det är inget att hurra om än men i 3 dagar nu så har jag ätit nyttigt (inte en smula av något onyttigt har landat i min mun) och jag har också tränat varje dag. Träningen är jobbig och idag (träningsdag 3) så har jag fått ont i skuldran.
 
 
Jag vet sen innan att den 1a veckan brukar vara jobbigast och sötsug/saltsug/sug efter allt onyttigt brukar komma då men tar man bara sig förbi 1a veckan så försvinner det där suget.
 
Men, jag är förvånad att jag på dessa 3 dagar med totalt noll fika/godisintag inte en enda gång har haft ett sug efter vare sig kakor/bullar/choklad/ostbågar eller chips. Noll sug. Vilket är jättebra.
 
Om jag förut försökte äta mina känslor vilket bara försämrar allting, så tränar jag nu istället, jag får ut så mycket mer av det. Jag är både piggare och så mycket gladare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela