growingbelly

Att möta en svan

Publicerad 2014-02-17 09:42:00 i Allmänt

Men oj där är en svan. Försöker få upp kameran fort, ser att svanen kommer mot oss
 
Nu kommer den för nära! Jag har mött en svan på nära håll tidigare och den var allt annat än glad. Men denna svan verkar inte vara ute efter att jaga bort oss.
Den kom närmre
 
Den var den snällaste svan jag träffat, kanske blev den besviken att vi inte hade bröd med oss, men jag är bara glad att den var så snäll som den var och att den inte försökte jaga bort oss, jag hade nog (läs ingen) chans att springa bort från den utan att bli nypt. Jag stående i sand med en extraövervikt på 10+ kilo på magen med bärselet= framtung, skulle jag då springa framtung i den sjunkande sanden med en arg svan bakom,
nej skulle inte tro det.
Så tur var igår att svanen bara var lite nyfiken på oss och inte ville något illa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela