growingbelly

Trasig

Publicerad 2013-10-09 09:57:55 i Allmänt

Vaknade i morse och såg solen genom fönstren, tittade upp en stund i taket och njöt av hur tyst det var. Gick upp och mådde otroligt bra.
Nej så var det inte.
Inte idag.
Idag vaknade jag så gär
Vaknade i morse av att katten "Majsan" slickade mig på foten. Fortsatte blunda och försökte med foten dra tillbaka täcket över fötterna, det ville inte Majsan gå med på utan började sätta klorna i fötterna som letade efter ett hörn på ett täcke som var rullat någonstans uppe vid knäna. Öppnar ögonen ser att det är ljust ute, tittar upp i taket och njuter av hur tyst det är. Börjar vända mig och känner hur låren värker, sätter mig upp och känner att ryggen är stel som aldrig förr.
Ställer mig upp och går långsamt mot trappen. Idag känner jag mig trasig.
Blev nog lite mycket trädgårdsarbete igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela