growingbelly

NYTT ÅR-NYA UTMANINGAR

Publicerad 2013-01-02 21:27:55 i Allmänt

I år ska jag gå utanför lådan och försöka lära mig saker jag i normala fall inte skulle veta mycket om.
 
Jag ska börja detta året med att göra ett helhjärtat försök att förstå mig på hur bilar fungerar.
Varför ska mitt bil"intresse" sluta vid att jag tycker det är bekvämt och smidigt att sitta i en bil och bli körd dit jag vill?
(jaja, någon gång ska jag ta körkort men varför ska "intresset" sluta med att gilla att köra eller bli skjutsad?)
 
 
För att börja mitt "Gå utanför lådan-lära mig nya saker projekt"
Så har jag nu tagit mig vatten flera meter över huvudet då jag själv ska försöka (FÖRSÖKA)
finna felet i bromssystemet. (lycka till!)
... Jag skrev försöka.
 Med boken till hjälp hoppas jag att jag lär mig lite mer om bilar.
 
 
Kunskapen om bilar är väldigt begränsad men nu försöker jag i alla fall att införa lite nytt i hjärnan.
 
Kom igen nu hjärnan lite mer kan du få in!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela