growingbelly

En vanlig dag

Publicerad 2013-08-28 09:58:26 i Allmänt

Försöker få tid till att sticka, men den tiden är svår att hitta. Försöker göra flera saker samtidigt som att sitta på en barnstol i dotterns rum och leka både med bilar och äta den osynliga maten som tillagas i miniköket, håller koll på den ålande/hasande/sittande/snurrande/allätande(iaf leksaker av alla slag) pojken som gör allt detta på den så kallade busmattan och nån stans just där, just då försöker jag smyga fram stickningen och sticka några varv.
Men varvantalet jag lyckas få till på en sån vanlig varje-dag-lekning-med-barnen-i-lekrummet kan räknas på en hand.

Hoppas på att teststickningen är klar i helgens slut.
Just det. På tal om helg så har vi en födelsedag att fira just då.
Nej jag vet inte vad det blir för tårta.
Nej alla presenter är inte handlade än.
Skulle säga att 50% är kvar att handla.
Nej jag vet inte när jag ska hinna.
Ja det kommer bli lyckat och jag ser verkligen fram mot den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela