growingbelly

Till barnrummet

Publicerad 2013-04-25 16:34:00 i Allmänt

I hallen (av alla ställen) står nu det här
Ja varför inte ställa in det i barnrummet direkt? Den frågan har jag också ställt mig utan att få något svar från min sega hjärna. (seg=så som hjärnan blir när man inte fått sova en hel natt på snart 3 månader)
Vi köpte dom igår och min idé var att måla om dom i någon färg eftersom dom just nu är nja ganska fula
(målade ett tunt lager i en ljusgul färg)
Det är väl därför dom står kvar i hallen i förhoppning om att jag kommer måla om dom ganska snart.
 
På vägen ut då vi köpt sakerna ovan såg jag en fin stol i ful färg. Färgen var så ful i både nyans och hur den omslöt stolen. Men stolen.
Om man tänkte bort färgen.
En perfekt pinnstol.
10:-
Jo bara en tia.
Jag fick tänka bort färgen och allt jobb jag måste lägga ner för att få den snygg.
10:- jag måste ha den.
Så blev det. Jag köpte stolen också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela