growingbelly

Loppisfynd

Publicerad 2013-04-09 21:59:44 i Allmänt

Jag skulle bara titta idag på myrorna, jo jag skulle bara titta. Det var tanken.
Men. Ja det gick ju inte så bra det där att bara titta. Det var svårt idag.
Jag som inte skulle köpa något.
 
Först hittade jag en liten söt kakform(ad som en nalle)
Gick sen bortåt och såg något. Nej en sån kan det ju inte vara. Eller? Stannar till och zoomar x antal gånger, kommer snabbt på att det förmodligen går mycket snabbare att gå fram och titta än att stå tio meter bort och försöka zooma för att se om det är vad jag tror det är.
Efter sådär högst tre sekunder står jag vid hyllan och håller en burk i mina händer. Det var en sån jag letat efter. Blev lycklig sådär en sekund tills jag såg priset,
men då var det för sent, inte kunde jag ställa tillbaka burken på hyllan igen.
Hur länge har jag inte letat efter en Nils Johan burk? Nu fattas bara en kaffe och en kakburk.
 
Blev en Nils Johan form också
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela