growingbelly

Slappdag

Publicerad 2012-09-09 22:19:15 i Allmänt

Det blev några timmar slapp i omgångar idag. Vad gör det, det är ju ändå söndag!
Jag var och handlade, gjorde i ordning dagens måltider och så blev det lite stående lek och en massa sittande lek med busan. Utöver det så har jag slappat.
Tv, film och ibland en dator i knät, och allt detta på min favoritplats i soffan.
 
På tisdag ska jag på en undersökning. Var för någon vecka sedan på ett hjärtultraljud och fick då veta att hjärtat fortfarande är överbelastat och förstorat. Suck. Alltså ingen förbättring sedan förra undersökningen i mars.
Hoppas att jag får prata med en läkare snart så jag kan ställa lite frågor.
 
Funderar på att lämna min grop i soffan och lägga mig på sängen och rulla runt lite. Önskar att det vore tisdag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela