growingbelly

Lycka

Publicerad 2012-09-11 19:08:31 i Gravid med nr 3

Idag var vi på ultraljud allt såg bra ut. Så vi håller tummarna för att det kommer en liten bebis nästa år.
Magen växer och ser nu ut såhär
(Ska tilläggas att magen är extra utspänd efter gårdagens middag och senare Dumlestund.)
 
Något som varken du eller jag ser är mina fötter.
Dom försvann för några veckor sedan, men eftersom jag kan stå och gå så vet vi att dom finns där någonstans.
 
Jag har haft några spökveckor men nu är det full fart i magen.
Det sparkas (väldigt hårt) flera gånger om dagen. Extra festligt är det i magen en stund efter jag har ätit då sparkas och rullas det runt ganska länge, mat är gott tydligen.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-11 20:28:25

Grattis!!

Postat av: Louise

Publicerad 2012-09-11 23:25:37

Grattis till bebisen i magen.
Hoppas allt går bra.

Postat av: Malin och Nova

Publicerad 2012-09-17 15:58:40

Åh! Grattis! Är så glad för er skull och hoppas att allt går bra :) Hade varit kul att åka upp och besöka er någon gång, även fast vi inte pratat så mycket. Följer din blogg iaf :)
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela