growingbelly

Halvvägs och ett nytt UL

Publicerad 2012-09-29 22:07:05 i Allmänt

Jaha, tiden går och nu har jag varit gravid i 20 veckor.
Var på ett ultraljud i veckan där vi för en 4e gång fick se bebisen i magen.
Jag är glad för alla ultraljud jag får då jag kommer vara orolig i några veckor nu.
 
Det var full fart i magen fick höra saker som "nej men vilken rackare" "nej var still nu" " jag borde binda fast dig"
Det sista kanske inte var så trevligt sagt. Men hon hade svårt att se allt hon skulle.
En njure såg hon till slut. Blir ett nytt ultraljud om några veckor.
Men hittills en liten frisk bebis där inne på nu hela 20 cm huvud till häl.
 
Jag vet att jag kommer vara orolig ända fram tills jag har bebisen i min famn.
Nu är det några jobbiga veckor framöver eftersom jag förlorade Josefin i v 23.
Vill ta mig så långt som möjligt men jag tror inte att jag kommer gå 40v.
Min nu stora tjej på 88cm och 12 kg föddes i v 32 bara 38 cm lång och vägde lite mer än 1 kg.
Den graviditeten kände jag på mig att det skulle bli tidigt.
 
Denna graviditet har jag också samma känsla. Hoppas jag har fel. Till v36 vill jag gå till i alla fall.
 
Nej nu sparkar det i magen, ska fylla på med lite frukt så vi båda blir nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela