growingbelly

Det sa bara knak

Publicerad 2012-09-12 19:32:44 i Allmänt

Satt i soffan igår kväll och läste mail. Så hörs ett högt knak.
...
Vad var det?
Nej inte kan det vara... Ne det kan det väl inte? Eller?
Jo det kunde det och det var just det som hände.
Det var bygeln under höger kupa på gårdagens bh som gick av
Bara sådär, jag satt ju bara där.
 
Men jag förstår bh:n att den inte orkade mer och då tog sitt liv. Jag har misshandlat alla mina bh:ar senaste tiden.
Med bröst som både blivit mycket tyngre, flera kilos ökning (... ja det känns så i alla fall) och för att inte tala om storleken, volymen har ökat rejält.
Det gick att ha den gamla kupstorleken med lite fixande under dagen, rätta till banden och lite diskret trycka ner brösten som gärna bubblade över kanten så fort dom kunde.
Men igår sa bh:arna ifrån och jag insåg att det var dags att köpa nya.
 
Så idag köpte jag nya bh:ar i en hel kupstorlek större! Dom såg enorma ut men dom satt jättbra. Bra med plats för brösten...
...
Och nu ska inte brösten se det här som ett bra läge att växa ännu mer. Nej ni ska hålla er i den här storleken och vara glada att ni har lagom med plats.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela