growingbelly

VI VET VIKTEN

Publicerad 2012-11-13 20:55:30 i Allmänt

Idag var jag på ultraljud igen.
Första dagen på vecka 27 (26+1)
Var nervös innan. Min tid var på eftermiddagen också.
Det första vi såg var ett huvud som låg neråt.
Huvud, ben och mage mättes sen snurrade bebisen runt och la sig med huvudet åt höger och ryggen mot min mage.
Hjärtat såg bra ut. Mycket fostervatten fanns också. Inga tecken på att något vatten fattades.
 
Bebisen växer som den ska.
En 900+ grammare ligger inne i min mage.
 
Skönt att den växer som den ska och hittills inte är för liten (eller för stor som den kan bli då jag tar insulin)
Har varit orolig att bebisen växer för lite då jag har väldigt svårt att äta stora portioner mat, och så mycket småätande blir det inte heller.
 
Allt såg bra ut och jag är lugn. Nästa ultraljud är om 4 veckor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela