growingbelly

Hemma igen

Publicerad 2012-06-06 21:46:34 i Allmänt

Nu är jag hemma igen efter några timmar på akuten. "bara 5 timmar"
Åkte in till akuten med ett blodsocker på 22. Nya blodprover. Fick lite saltdropp.
Hade en väldigt bra kvinnlig läkare som tog sig tid att lyssna och hon förstod att jag inte ville ta tabletter.
Hon skrev ut insulin åt mig.
Jag skulle inte bli inskriven eftersom jag tagit insulin förut, ja för sådär 5 år sedan.

Så nu är min diabetes tillbaka och jag måste ta sprutor dagligen.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-06-07 20:08:33

Åh, vad tråkigt att det är tillbaka.

Men vad bra att du fick en bra läkare för en gångs skull som lyssnade på dig.

Jag hoppas att du slipper mer turer till akuten. Så söt Svea är och vilket fint namn :)

Kramar till er alla där hemma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela