growingbelly

Nygammalt

Publicerad 2012-01-15 19:43:53 i Allmänt

I helgen var vi på två loppisar. Jag letade efter tyg både metervaror och roliga örngott men hittade ingenting. Synd.
Jag försöker samla på mig tyg då jag vill sy ett sexkants-överkast till växasäng.
Men det får nog vänta till efter flytten då högen med tyg som ska vara till filten är väldigt liten.

Men jag hittade en sak på Eriks hjälpen som jag velat ha ett tag. Ett våffeljärn i gjutjärn.
Bara 30 kr. Tittade på nya våffeljärn när jag köpte stekpannan och tänkte då att jag ville ha ett sånt men dom var ganska dyra.

Idag blev det kakvåfflor med smak av citron till fikat. Riktigt gott.
Sambon sa flera gånger att jag måste göra det igen.
Men nästa gång får det bli frasvåfflor det tycker jag är gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela