growingbelly

Energiknippe

Publicerad 2012-02-14 10:55:32 i Allmänt

Nu har jag överlevt 2 dagar med Nico. Idag är sista dagen.
I kväll ska han åka hem till sig igen.
Kroppen mår inte bra. Ryggen värker, låren är ömma, vänstra höften känns trasig och händerna gör ont.
Känns som att händerna skulle vara täckta med osynliga blåmärken och det är av att kopplet lindas flera varv runt handen och när han drar så skär kopplet in i händerna och efter ett tag så finns inte någon känsel kvar.
Normalt sätt om han hade varit min hund och om jag hade haft honom under en längre tid så hade jag blivit arg på promenaderna, att det är så svårt.
Men nu har det bara gått tre dagar och jag är fortfarande glad. Skrattar mest när vi är ute.
Vi sprang lite i parken idag men det fanns inte en chans att jag skulle komma upp i vad han skulle kalla springa.
Det blev mer normal promenadfart för honom.
Men glad blev han,
och jag fick draghjälp, tror inte jag sprungit så fort tidigare, han drog på väldigt bra.

Nu är det bara två, tre promenader kvar sen åker energiknippet hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela