growingbelly

Ingen bebis ska behöva vara naken.

Publicerad 2012-12-26 22:41:47 i Allmänt

Nu är detta den längsta graviditet jag haft. Tänk att jag redan gått in i vecka 33.
Nu är det inte många veckor kvar. Vill gärna boa och göra i ordning men jag vill också vänta ett tag till.
Men idag kunde jag inte vänta längre. Det fanns ingenting till bebisen hemma (förutom sockorna jag stickat)
så idag köpte jag kläder.
 
Sambon visade en overall han tyckte var fin. Nej usch, den känns för 90-tal. "nej det kanske finns något annat fint" tyckte jag. Men efter vi tittat i olika affärer så började jag tänka på overallen han sett. Jag får alltid sista ordet vad gäller kläder och varför då? Vi gick tillbaka och tittade på overallen igen. 90-tal. Jo visst. Kanske hade jag något liknande när jag var liten.
Lätt att öppna och stänga, mjuk på insidan.
En sån fick det bli.
 
 
Sen blev det en body och ett par mjuka sköna randiga byxor
 
Nu finns det lite hemma till bebisen i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela