growingbelly

HUR KAN MAN ÖKA 30 KG I VIKT GENOM ATT BARA SE SIG I SPEGELN?

Publicerad 2012-12-12 15:23:20 i Allmänt

Det måste vara något fel på hallspegeln!
Finns ingen annan förklaring.
Fram till i förrgår satt det en tavla på väggen.
När jag går förbi en stund senare så är tavlan borta och uppsatt är vår spegel.
Jaja, han vill väl ha det så tänker jag.
Men jag står där vid spegeln och glor.
Kan inte gå där ifrån.
Hur ser jag ut?
Står länge och tittar innan jag känner att det drar i matslangen (s.k. navelsträngen)
 
Nu speglar jag mig väldigt ofta. Varje gång jag går i lägenheten så står jag vid spegeln.
(jaja var inte elak nu och tänk att då är det inte så ofta)
Hur kan en viktökning på 0,5 kg se ut som en viktökning på 30 kilo.
Nog för att barnet tar plats, men så mycket plats?
Hur är det möjligt att bli ännu större än så här?
Ska bli intressant att se utvecklingen dom kommande veckorna.
Vart ska det sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela