growingbelly

Rhipsalis pilocarpa

Publicerad 2011-10-31 15:19:55 i Allmänt

Tog en "lång" promenad igår till Bauhaus, tyckte det var onödigt att åka buss när det ligger ganska "nära".
Ångrade mig ganska snart då vägen var extremt tråkig.


Tog sedan en genväg och tyckte jag var så smart som tog den istället för att gå runt hela området. Kommer fram till Bauhaus och ett galler sitter längst hela väggen, jaha då är jag på fel sida av huset. Min vanliga tur.
Genvägen blev en senväg. Fick gå runt Busfabriken och gick in i godisaffären där och tittade när jag ändå var där.

En av dom sämsta godisaffärer jag varit i. Men köpte med mig en liten burk godis



Var inne på Bauhaus och Rusta sen tog jag bussen hem.

Det ända jag köpte var en blomma, som jag har så några av ;)
Blev en Rhipsalis pilocarpa, Ullbärskaktus


Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-11-02 11:51:44

Grattis!



Skulle du kunna lägga upp en bild på din bugaboo tagen i dagsljus? Jag tycker färgen ser jättefin ut men det är svårt att veta hur den ser ut på riktigt. Produktbilderna brukar inte stämma med verkligheten.

Postat av: sandra

Publicerad 2011-11-02 13:46:28

Hej visst kan jag göra det. Men i detta fall tycket jag färgen ser ut som på bilderna. Älskar den gröna färgen, och givetvis vagnmodellen, lättkörd och bra.

Bild kommer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela