growingbelly

Min lilla sjuka älskling

Publicerad 2011-10-07 09:22:31 i Allmänt

Vi har alla varit förkylda för några veckor sedan, tur tänkte jag, då blir vi inte sjuka mer denna höst.
Men igår kväll så smällde det till och Min lilla älskling blev störtförkyld. Näsan blev helt täppt, hes blev hon och ont i halsen hade hon, hon skrek extra mycket vilket inte gjorde hesheten och det onda bättre. Hon fick lite
Panodil men blev inte så mycket bättre.

Tror det kan ha blivit totalt tre, fyra timmars sömn i natt, hon fick sova i min säng men hade väldigt svårt att sova då hon inte andades genom näsan och hade svårt att sova och andas genom munnen.

Idag är hon inte så hes och gnällig, det är bara näsan som är täppt och rinner.
Hon vaknade med en ryck i morse, satt sig upp och tittade storögt på mig och funderade en sekund, sen kom ett stort leende som visade alla fyra tänder.
Hon har varit glad hela morgonen så då gör det ingenting att jag känner mig lite trött.

Vad gör man inte för sin älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela