growingbelly

Ett år till

Publicerad 2011-10-31 08:45:22 i Allmänt

Jaha ett år äldre. Åren går fort.
Måste erkänna att jag igår satt och funderade (jag är ärlig) hur gammal jag skulle bli.
Kunde inte för allt i världen komma på hur många år jag skulle bli (undrar hur det står till med kopplingarna i hjärnan) :)
Eller jag var ju inte helt ute och cyklade jag vet att jag är över tjugo men visste inte om jag skulle bli tjugotvå eller tjugotre.
Ibland snurrar det.
Men åldern verkar med åren inte betyda så mycket eftersom jag inte lägger det på minnet. Det är bara ett tal som ändras varje år.
Men visst är det lite kul att fylla år.
Nog för att jag fick öppna min present för någon vecka sedan för att jag inte kunde hålla mig till födelsedagen.

Verkligen den bästa presenten. Jag älskar att köra den och Bea tycker om att åka i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela