growingbelly

Bestulen på polishuset

Publicerad 2011-10-20 17:16:55 i Allmänt

Gick för första gången in i detta hus igår


Hittade ett par nycklar på gatan i veckan så igår gick vi ner till polishuset.
Det var bara att lämna in nycklarna och tog inte en lång stund.
På vägen ut stod en stor lockande kaffeautomat och normalt sätt skulle jag aldrig komma på tanken att köpa sånt, dels för att det inte är så gott och dels för att det var i stort sätt det jag levde på en månad för ett år sedan. 2 koppar choklad blev det varje dag på sjukhuset.
Men den stod där och lyste. Hum, varm choklad kanske är gott. Nej ska jag?
Äh vad fan, tog upp enkronor och matar i och trycker på choklad. Gott skulle det bli då det var småkyligt ute.
Automaten spottar ut en kopp sen händer inget mer. (varför försökte jag ens) (min vanliga tur) trycker och tänker lite småtjurigt att om jag trycker hårt och flera gånger så kanske något händer. Nej ingen choklad får jag.

Det är väl fan att man ska bli bestulen på storkovan när man är hos polisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela