growingbelly

Svårt att sova

Publicerad 2011-06-22 00:23:24 i Allmänt

Är extremt nervös inför morgondagen :(
Är ultraljud på eftermiddagen, och just nu vill jag verkligen inte gå dit. Ställer som vanligt in mig på det värsta och det blir ju inte bättre när jag vet att personalen är så dålig och ger så lite information.
Man kan inte bara ligga där och njuta och titta på tv skärmen, man måste prata konstant för att dra ur dom svaren på frågorna man har. Och nu vet jag ju också att dom undanhåller saker fast än man frågar rakt ut om det.
Får se om jag går i morgon. Velar fram och tillbaka.
Största skräcken är ju givetvis att jag inte kommer hem samma dag utan blir inlagd som i förra graviditeten, och sitta i fängelset och inte få lämna avdelningen.
Är nog för tidigt för att bli inlagd som förra gången, men lika bra att ställa in sig på det värsta, då kan det ju förhoppningsvis bara bli bättre :)

Försöka sova nu då. Vet inte hur det ska gå till...
Får kanske ta med stickningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela