growingbelly

Många tårar

Publicerad 2011-01-15 15:24:35 i Allmänt

Nu på förmiddagen har jag fällt många tårar och hjärtat är krossat.
Har ju sedan vi köpte hunden förstått att det inte kommer fungera eftersom något inte stämde med hunden, men jag har avvaktat och försökt få det att fungera, men utan resultat. Vände mig till uppfödaren och ja hon kunde köpa tillbaka henne men då skulle hon betala 2500 mindre?! och inte nog med att hon skulle betala så mycket mindre jag skulle desutom lämna tillbaka henne till fodervärden och lämna mitt kontonummer för hon hade inga pengar på sig!?
Inte gör jag det, har ingen garanti på att jag kommer se några pengar.
Så då skulle jag försöka sälja henne själv.
Kommer en kvinna nu om femton minuter och ska titta på henne och hon var väldigt intresserad.
Har packat en påse med alla saker, samlat ihop alla papper och skrivit två köpesavtal.
:`(

Att det aldrig kan gå som jag vill. Men jag kunde inte veta att det var fel på hunden när jag köpte den.
Så drömmen om en familjehund och en till livskamrat den drömmen fick sönder väldigt fort.
Får försöka muntra upp mig senare men just nu är det jobbigt att se hunden och veta att jag inte kan ha den samtidigt som jag så gärna vill ha den.
Förhoppningsvis kommer hon till ett bra hem.

Kommentarer

Postat av: mammalouise

Publicerad 2011-01-15 23:34:47

Vad tråkigt att höra att er lilla familjemedlem inte var den rätte för er:-(.

Hoppas ni hittar er drömhund snart.

Massor av kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela