growingbelly

Billiga veckan dag 1 av 5

Publicerad 2011-01-22 20:43:23 i Mat

Nu sitter jag här mätt och belåten efter maten med en nyäten mätt och belåten bebis i knät.
Inte nog med att det skulle bli korv med rotfrukter och äppelsallad jag gjorde en efterätt också.

Något jag inte sett tidigare.

Middagen blev klar efter sådär 30 minuter och jag trodde verkligen inte att det skulle vara gott. Vitvinsvinäger var det i äppelsalladen och den smakade inte gott.
Men så hemskt kunde det väl inte maten smaka?
Jag serverade den i alla fall.



Tog en tugga och förväntade mig det värsta... Men... Det var inte hemskt eller oätligt, det var riktigt gott! Väldigt gott rättare sagt.

Blev inte mycket mat kvar



Den här maträtten kommer jag helt klart laga många gånger. supergott med lite salt och peppar i senapssåsen.

Ett betyg då... Den får hela 9 1/2  /10.

Så till efterätten.


Créme caramel



... Den var inte god, lämnade över halva.

Men det var verkligen en drömmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela