growingbelly

Psalm 21

Publicerad 2011-02-05 20:41:53 i Film

Började titta på Psalm 21 igår kväll... Ännu en extremt dålig svensk film.
Väldigt enkel film och lätt att lista ut vad dom ska säga och vad som kommer hända.
Satt i soffan och knaprade på ett chips åt gången (ja det var ju ändå fredag) och mellan chipsen säger jag en mening och sekunden efter säger kvinnan på filmen det jag sagt, jag säger en mening till och samma sak där så säger hon det jag sa. Filmen var så långt inom ramen man kan komma.
Allt som jag vet kommer hända händer. Följer alla andra filmer.
Och så var det ju så att det inte var någon komedi, men när det kom ett försök till att det skulle bli otäckt så satt vi i soffan och små skrattade, dåligt gjort och usla ideer.
Tittade en halvtimme sen orkade jag inte mer.

Jag vet redan hur filmen kommer sluta,
får se om jag tar mig igenom filmen för att bli besviken på att den slutade precis som jag redan trodde.
En riktigt dålig film.
0/10 i betyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela