growingbelly

Influensa?

Publicerad 2011-02-10 11:11:27 i Sjuk

Usch, dagen kommer bli jobbig, har mått dåligt sedan igår kväll med extrem huvudvärk.
Kanske är det influensa?
Huvudvärk är tecken på en massa saker så det är så svårt att säga vad det är.
Gick till och med och la mig vid tio tiden. Men natten blev inte så rofylld, vaknade vid tre av hunden så klart, som gnagde på garderoben sa ifrån och vaknade då givetvis till och kunde inte somna om.
Tänkte för en stund att vad skönt det hjälpte att sova huvudvärken är borta. Men den kom snabbt tillbaka igen, en jobbig kraftigt pulserande värk ovanför och lite bakom ena ögat.
Tog flera timmar att somna igen, till stor del för hunden som gnydde, gnagde på möblerna, satt sig och s***, trodde jag skulle bli tokig. Sen höll jag på att somna men vaknade igen av att hund f*n slickade mig på foten.
Lill B som somnade tidigare på kvällen än vanligt vaknade givetvis också, hon gnäller inget på natten när hon vaknar utan hon ligger och leker med sina leksaker tills någon tar upp henne.
Så jag vaknade vid tre och somnade igen vid sex.

Blir en tråkig dag idag. Antingen sitta i soffan och titta på tv eller ligga i sängen med en kudde över ögonen.
Får se om huvudvärken ger med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela