growingbelly

Stora planer

Publicerad 2011-12-29 23:11:06 i Allmänt

Det blev en lång dag i bilen. Åkte ganska långt för att titta på ett hus.
Kikar runt lite på vad marknaden erbjuder och visst var huset vi tittade på idag fint. Lantligt och mysigt med bergslagskamin i vardagsrummet och vedspis i köket. Trägolv och trätak i alla rum. Det var verkligen fint.
Nu vet jag lite mer vad jag tänker leta efter i framtiden.
Att skaffa hus är nästa steg i livet och jag hoppas att vi snart kan hyra eller köpa oss ett riktigt fint hus.
Ett mål jag kommer arbeta för att uppnå.

Nu har vi nyss tagit oss en kvällsfika för ovanlighetens skull.
Men det är inte en vanlig dag i dag, det är sambons födelsedag.
Grattis till mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela