growingbelly

New in town

Publicerad 2011-08-06 14:37:22 i Chihuahua


Jag har skaffat mig en "sambo nr 2" att lägga ner min tid på. En härlig liten åtta veckors Chihuahua hane, tyvärr fortfarande namnlös.
Tänkte jag skulle testa på om det går att ha en så pass liten hund vilket kan vara riskabelt när man har små barn.
Går det inte så går det inte men jag vill testa då jag lägger ner hela min tid på att det ska fungera.

Han har en underbar personlighet. Självsäker som bara den. På första promenaden ute nosade han runt, lekte med gräset, kissade och till och med la sig och solade flera gånger. Inte rädd för något. Bilar, människor och djur är inga problem.



 

Nu ligger han och sover med huvudet på min fot. Ska väcka honom strax så ska vi ta en promenad till Jack russel parken och fika. Dags för lite Chihuahua i parken nu ;)

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-08-06 15:34:40

naw vilken sötnos. hoppas det funkar med lilla bea nu...

själva har vi omplacerat en av våra katter så nu har vi bara 2.

ha en fortsatt bra helg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela