growingbelly

Ett brev som berörde

Publicerad 2011-08-30 13:26:07 i Allmänt

Fick ett brev för några dagar sedan som verkligen berörde mig.
Nu känns det som att det finns någon som förstår mig, och det är så skönt att veta att jag inte är ensam.

För det har känts så väldigt länge nu, att jag är ensam om det jag gått/går igenom, det har inte funnits någon att prata med som förstår förutom sambon.
Det har jag saknat. Att det inte finns någon spädbarnsfond eller liknande här i stan.
Det man erbjuds är samtal hos kurator, men hon förstår inte hur jag känner, hon vet inte hur det är och känns.

Så efter Josefins födsel så har jag känt mig så ensam och oförstådd.
Fram tills nu.


Jag har börjat författa ett brev tillbaka och hoppas att jag kan få ner några vettiga ord.
Vem vet, kanske är detta början på en ny bekantskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela