growingbelly

Tröttheten syns

Publicerad 2010-11-13 21:54:00 i Jag

Det jag möter i spegeln är inte det jag är van vid. Jag ser väldigt sliten ut.


Ska försöka få mer tid åt mig själv och vila en stund på dagen även om jag känner att tid inte finns.
Som det är nu är jag ständigt strött i huvudet, men konstigt nog väldigt rastlös och vill göra saker.
Med tröttheten kommer tjurigheten och det inte alltid så glada humöret.
Att vara tillfreds, utvilad och på bra humör tror jag skulle pigga upp alla i familjen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-13 22:40:42

Hej vad är det för tatuering du har under halsen? :D

Postat av: sandra

Publicerad 2010-11-14 11:04:23

Hej!

Det är en blå Japansk drake.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela