growingbelly

Rätt i huvudet, fel ur mun

Publicerad 2010-11-13 14:26:27 i Allmänt

Natten var hemsk. Fick sova totalt tre och en halv timme.
Huvudet verkar bli mer och mer slött.
Ett exempel på det kom till exempel för någon minut sedan då jag la fjärrkontrollen i soffan och skulle säga " sätt dig inte i soffan utan att titta, jag la fjärren där"
En enkel mening. Men nej inte kom det ut den meningen ur munnen.
Det blev något så konstigt som:
" sätt dig inte utan att titta i soffan, det är en fåtölj där"
Ändrade mig fort och lyckades formulera rätt mening, men hur kan det bli så himla fel?
Disträ vet jag att jag har blivit, men nu har detta börjat hända mer ofta, att meningarna blir konstiga. Men något som ändå är bra är att jag än så länge kommer på mina fel och ändrar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela