growingbelly

Lite att pyssla med hemma

Publicerad 2010-11-30 14:10:00 i Operation


Dom propplösande sprutorna tycker jag är jobbigast. En om dagen ska jag ta.
Till frukosten blandade jag laxermedel i ett glas mjölk, trodde inte det skulle smaka något speciellt men det smakade ganska udda och var lite som motorolja i konsistensen.
Men nu är det bara drygt en vecka kvar med dessa saker, sen ska väl saker bli som normala igen.
Känner mig piggare idag men jag är lite yr.

Tänkte ta lite frisk luft idag och ta hunden och hoppas att han gör något ute, sen ska jag se om jag orkar gå till affären. Sen ska jag bara vila. Tänkte sticka lite senare på sockorna. Hoppas dom blir klara till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela