growingbelly

Magbild vecka 16

Publicerad 2010-05-15 21:00:29 i Vecka 16


Sista dagen på vecka 16.
Det har fortfarande inte hänt så mycket sedan första bilden men jag hoppas att det växer så pass att det verkligen syns i vecka 20 någon gång.
Jag har inte vägt mig denna vecka men jag hoppas att jag inte har gått upp allt för mycket för när jag tänker tillbaka så har jag ätit mycket mat och lite fikabröd och annat. Jag svälter mig inte precis.

Jag måste säga att när jag började använda mammabyxor så var det så ovant och obekvämt men nu tycker jag att dom är riktigt bekväma. Jag ska nog köpa mig ett par leggins också får se om det blir mamma-leggins eller om jag köper vanliga i någon storlek större. Det är ju ändå det bekvämaste sommarplagget som finns.

Det är bestämt att vi ska flytta vi väntar bara på besked om vi får en intresseanmäld lägenhet eller ej. Beskedet kommer på måndag och jag hoppas verkligen att vi får den då läget och allting är bra. Men skulle vi inte få den letar vi vidare. Flytt innan oktober kommer det att bli.
Men nu när jag vet att vi ska flytta så har jag redan börjat rensa bland alla saker och idag blev det två lass till soprummet. Lika bra att börja i tid.

I morgon ska vi åka och titta på lägenheten. Jag vet att jag kommer att gilla den.
Det skulle vara så många bekymmer som försvinner om vi får teckna kontrakt. Men det är nästan som att lägenheten är för perfekt på något sätt.
"J" sa för någon dag sedan att han tror vi kommer få lägenheten, han fick en sådan känsla.
Hoppas känslan stämmer!!!
Måndag kommer bli en stor dag, hoppas morgondagen går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela