growingbelly

Rörelse

Publicerad 2010-06-13 19:51:14 i Vecka 21

Jag tog mig en sträckare på sängen förut och låg och funderade lite.
Då för första gången var jag helt säker på att jag kände fostret! Det kändes som en såpbubbla som sprack sedan en dragande känsla neråt.
Det var garanterat inte tarmarna som stökade.
Efter ett tag dök även en knöl upp som jag kände på och precis som igår försvann den efter ett tag och blev en liten knöl på andra sidan magen.
Lycklig som bara den låg jag kvar på rygg och ropade på "J" men då blev det lugnt i magen. Senare kände även han en knöl på magen.

Jag letade efter gravid bloggar förut fortfarande liggandes i sängen med datorn på benen då kände jag en snabb dragande känsla igen och en del av magen reste sig upp för att sedan sjunka ner.
Otroligt!
Tyvärr hann inte "J" se händelsen.

Men då tyder allt på att det är en livlig krabat där inne ^^
Äntligen känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela