growingbelly

Konstig händelse

Publicerad 2010-06-16 12:15:16 i Vecka 21

I förrgår var första gången "J" såg rörelser utanpå magen. Det var ett himla vändande och snurrande inifrån.

Igår hände något konstigt. Igår vid middagen pratade "J" med en vän och jag hörde bland annat att dom pratade om illamående och "J" sa att jag inte mått så illa ( mådde illa i vecka 5-6 )
Jag åt på och funderade lite på vilken tur jag haft med illamående och alla andra krämpor man kan få.
"J" slutade prata i telefonen och vi åt på... Då... Från ingenstans började det knyta ihop sig i magen och jag slutade äta och sa att jag skulle lägga mig ett tag i hopp om att det skulle gå över.
Men nej, jag hann upp för trappen så blev illamåendet akut så jag var tvungen att springa och kräkas.
Det var ju himla lägligt när "J" pratar om hur bra jag mår.

Kommentarer

Postat av: Anna B.

Publicerad 2010-06-16 13:24:46

Där ser du...man ska akta sig för hemlagade pizzor! ;P

Hoppas du mår bättre idag! :)

Postat av: sandra

Publicerad 2010-06-16 20:48:23

Hahaha!

Ja det är nog bäst i framtiden. Men nu kan jag inte äta det mer.

Tror det var svampen som var dålig eftersom bara jag hade svamp på pizzan. Men, men aldrig igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela