growingbelly

Funderingar kring kön

Publicerad 2010-06-10 22:13:16 i Baby kläder

Det där med vilket kön det blir har jag funderat mycket på men det finns ett kön som jag tror att det är. "J" har haft en dröm där vi hade ett barn och det var det könet både jag och han tror att det är. Hans drömmar brukar ibland innehålla sann information om sådant man inte kan veta (har fått bevis på det tidigare)
Inatt hade jag en barn dröm. Det har jag haft många gånger tidigare och givetvis i denna dröm också så skulle jag amma och var orolig att den inte fick i sig tillräckligt och jag var orolig att jag inte hade någon mjölk.
Samma som alla drömmar alltså. Men i denna dröm så för första gången så visste jag vad det var för kön på barnet.
Det var det könet vi tror att det blir.
Kanske en önskedröm eller en sanndröm, bara att vänta och se!

Idag tog vi en sväng till myrorna och vi tittade även på barnkläder för skojs skull.
Jag hittade en jättesöt liten mössa som var vit med små runda ugglor på. "J" tyckte vi skulle köpa den, jag var lite mer "ska vi köpa det redan" men han tyckte inte det var för tidigt. Alltid kul att ha något hemma.
Jag tittade lite på kläderna det fanns mycket snyggt men "J" hittade något super sött en helt ny tröja (orginal lappen satt kvar inuti) En liten tröja med en känd sagofigur på.
Tröjan kostade 25 och mössan 10. Bra fynd ^^

Testade sedan att vika ut tröjan på sängen och lägga byxorna vi tidigare köpte ihop, och det passade jättebra!

Kommentarer

Postat av: Anna B.

Publicerad 2010-06-11 08:39:50

Själv drömmer jag inte alls om barn... Utan inatt drömde jag om att jag var gift med Kurt Nilsen. Du vet han den norske Idol-vinnaren 2003.. :)

Jag tycker inte ens karln är snygg, men han sjunger förbannat bra och vi hade ett riktigt trevligt litet äktenskap! :D

Ska inte berätta för David att jag är nattligt otrogen med skönsjungande män..fniss



Vilket kön tror ni att det är på bebben då?

Jag tror vi får en pojk igen, men men..det återstår väl att se! :)

Postat av: sandra

Publicerad 2010-06-11 16:46:35

Okej. Hahaha du har fantasifulla drömmar du!

Jo men jag tycker du ska säga till david att du hade en dröm och du tycker HAN ska sjunga mer för dig.

Kanske livar upp det hela, så du slipper drömma att andra sjunger för dig :D



Nja... Det håller jag nog hemligt tills jag vet mer. Vi har lovat här hemma att hålla tyst om det, tills vi vet mer :D

Förhoppningsvis avslöjas könet på nästa ultraljud.

Så fort jag vet könet säger jag det, och om det var det könet jag trodde eller ej.

Okej, det är bara att vänta och se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela