growingbelly

Början på vecka 23

Publicerad 2010-06-27 18:36:25 i Vecka 23

Start på vecka 23. Idag är det 124 dagar kvar till fullgången tid.
Hittade denna bild på ett foster i vecka 23. Det ser verkligen ut som en liten människa.

Min lilla inneboende gör sig till känna varje dag nu. Det sparkas och buffar för fullt flera gånger om dagen.
Jag har upptäckt att när jag lägger mig ner på rygg och pysslar med datorn eller ser på tv så börjar det sparkas, jag brukar ofta hålla ett finger löst emot men då sparkas det någon annan stans istället.
Jag har också märkt att när jag är tyst en stund så buffas det och när jag pratar så slutar det.
Även vid promenader brukar det vara lugnt.

Jag ska se i dagarna om jag letar fram kameran så tänkte jag ta en ny magbild, var ett tag sedan förra kortet.

Undrar när magen ska börja få en växtsprutt, eller om den kommer växa i samma takt hela tiden.
Ska bli intressant att se hur stor jag blir.
Jag har sett kort när mamma väntade mig och hon var verkligen enorm! Såg ut att bära trillingar.
Men vad jag förstod så gick hon även upp mycket i vikt, kanske var en av anledningarna.
Jag ska försöka hålla mig under 10 kilo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela