growingbelly

Varför?!

Publicerad 2010-07-05 22:45:26 i Virkat

Varför... Varför?!
Varför var jag så dum och packade ner alla handarbetssaker. Jag har fått ett enormt sug att virka men givetvis packade jag ner alla saker i veckan. Nåja, inom kort kan jag börja igen, har en massa ideer på lager.
Kanske dyker det även upp mönster här.

Jag hade förhoppningar om att flytten skulle bli denna eller nästa vecka men det verkar som att det inte blir förrän den tjugonde någonstans. Lite trist att vänta då grannen gör mig galen men två veckor ska jag nog stå ut.

Ser fram emot när flytten är klar och det mesta är uppackat. Då ska jag lägga mig på sängen med garn, nål, papper och penna (alt. datorn) och börja virka igen.
...Ja tankarna går runt på allt jag vill göra.

Har även funderingar på att börja en kurs efter sommaren i handarbete, kan vara kul att träffa andra i stan med samma intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela