growingbelly

Tiden läker alla sår sägs det...

Publicerad 2010-07-18 22:55:22 i Vecka 26


Början på vecka 26. 14 veckor kvar.

Det har blivit lite glest mellan inläggen senaste dagarna till stor del för att det är en väldigt jobbig tid nu efter det hemska beslutet som gjordes i veckan. Väldigt många ångerkänslor, skuldkänslor och hat mot mig själv att jag kunde göra som jag gjorde. Jag kommer aldrig förlåta mig själv, det var det värsta jag varit med om.
Men insikten har kommit att det inte går att få ogjort, men det lär ta tid att smälta.
En enorm tomhet och saknad av saker jag inte tänkte på. Ett stort tomrum i mig.
Tiden läker alla sår sägs det, får se när tiden kommer för att läka detta.

Nu är det bara dagar kvar till flytten, men dom senaste dagarna har det inte hänt någonting med packningen, dagarna går så snart kan jag inte skjuta på det längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela