growingbelly

Skrämmande!

Publicerad 2010-07-30 23:21:39 i Vikten

plus 3, någonting i viktuppgång sedan invägning... (nja...)
Mitt matintag har varit den samma hela graviditeten, motionen brukade vara (kanske lite) 30 minuter om dagen.
Senaste två veckorna (från sista mötet med BM) har jag rört på mig otroligt mycket dels med flytten och nu även efter flytten så går jag långa promenader varje dag. Springer i en massa affärer städar hemma och så vidare. Bara promenaderna blir totalt 1 1/2 timme (minst) varje dag! Matmängden har jag inte ökat och jag funderar på om jag verkligen får i mig tillräckligt.
Så idag ställde jag mig på vågen, lite rädd att stå still i vikt och kanske ha gått ner. Hakan åkte i golvet när jag såg att jag på två och en halv, tre veckor gått upp 3 kilo!... 3 kilo!?!
Jag kan inte förstå hur det gått till.
Jag ska maila BM i helgen och hoppas på svar nästa vecka.
Mycket konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela