growingbelly

Mild Indisk kyckling

Publicerad 2010-07-08 15:40:01 i Indisk mat


Mat tänker jag ofta på då jag har blivit väldigt matglad.
Indisk mat är en stor favorit men jag har inte lagat så många olika rätter än och "J" äter maten men gillar den inte så mycket. Men idag var matlistan tom och den där vanliga maten verkade så tråkig att göra så jag letade runt lite efter recept på nätet och fann ett enkelt recept på mild indisk kyckling som lät jättegott.
Förslaget verkade gå hem hos "J" så det blev en tur till stan och handlade kyckling och lite annat.
... Jag kom just på att vi inte bakat brödet än som ska jäsa i nån timme så jag får springa ner och göra det.
Återkommer till bloggandet senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela