growingbelly

:)

Publicerad 2010-07-23 10:52:02 i Flytt

Ett sista inlägg blir det innan datorn blir nerpackad.
Bilen är hämtad och fylld till en del. Vi känner ingen stress än då vi inte ska hämta nycklarna förrän efter tretton tiden. Jag står för hur allt ska bli inpackat tänker flera steg fram för att få in allt som ett pussel. Bär lite påsar och lätta kartonger och puttar in kartonger i bilen. Vill gärna göra mera, bära kartonger så det går fortare men det avstår jag från då jag tänker på bebben. "J" är väldigt vaksam och påpekar hela tiden att jag inte ska bära något, även påsar tycker han jag ska avstå från, han har blivit beskyddande senaste månaderna.

Vädret är skönt idag. Grått och på gränsen till regn, lagom varmt.
Nu ska jag packa in lite mer i bilen. Hoppas vi blir klara innan kvällen så man kan vila lite.

Bilen förresten den stora 17 m3 vi ville ha var inte ledig idag så vi fick nöja oss med en bil på 10 m3. Ser liten ut men den sväljer mycket. Enda nackdelen är att det inte är någon baklift så det blir ett stort kliv upp och ner men det går väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela