growingbelly

En liten ledighet

Publicerad 2010-07-22 22:47:45 i Flytt

Kvällen kom. Klockan är redan kvart i elva. Det brukar vara för tidigt för att lägga sig men när dagen har varit hård och ryggen bränner lite så tänkte jag lägga mig ner nu och försöka somna skapligt. Klockan kommer ringa tidigt i morgon och då är det packning sedan åka iväg och hämta bilen för att sedan börja lasta på.
Hoppas verkligen tiden går undan och att flytten blir smärtfri.

Så nu kommer jag ta en liten ledighet från bloggen då nätet blir inkopplat på måndag.
Får se vad som händer under helgen, förmodligen vill jag packa upp allt så fort som möjligt så jag känner mig hemma.

Idag är det bara 99 dagar kvar till bebben kommer. Otroligt, nu är det bara tvåsiffrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela