growingbelly

Urinodling

Publicerad 2010-08-05 19:34:26 i Urinvägsinfektion?

Skickade iväg ett mail till BM igår och idag fick jag svar. Hon tyckte att en odling skulle göras på urinet och undrade om jag kunde komma in i morgon med mitt morgonurin.
Så det blev en extra tur runt hörnet idag till apoteket och köpte ett provtagningsrör.
Sen är det ju det där med att urinet ska ner i behållaren vilket inte är lätt så jag köpte ett paket plastmuggar.
Lite lättare.
BM skrev någonting om att koka glasflaskor 20 minuter men dels har vi inga glasflaskor och så tyckte jag detta alternativ var enklare.
Så då blir det en snabb tur till sjukhuset i morgon och sedan ska jag till sjukhuset igen på måndag då är det ett ultraljud för att titta på moderkakans placering och sedan ett samtal med BM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela