growingbelly

Norrköping-Hammarby

Publicerad 2010-08-09 19:42:03 i Norrköping

För att inte riskera någonting tog vi ut Didrik ovanligt tidigt ikväll. Det är en fotbollsmatch i närheten här i stan Norrköping-Hammarby och när matchen är slut rör inte jag mig ute med allt bråk som kommer bli, så det blev en tidig promenad.
Så "enormt" sportintresserad som jag är (haha) så tyckte jag att Norrköping har ju ingen chans, dom spelar ju inte bra. Men efter en snabb titt på listorna blev jag förvånad att se att dom ligger högst upp, det trodde jag inte.

4Sport står på i vardagsrummet och jag lyssnar och kikar till ibland. Kollar aldrig på sport annars men lite kul när det är här från stan... Hörde nu att Norrköping har gjort ett mål. Får se hur det slutar.

Senare ikväll ska vi gotta till det lite med lite kex och ost. Köpte även ett litet paket kräftor (fick ett sug efter det) jag orkar inte vänta tills kräftpremiären (som jag inte vet när den är) Jag är sugen nu och tänker äta nu.
Får se om det är gott.
... Jaha fick höra här från "J" att det är 7-11 augusti premiären är, då är jag inte helt fel ute! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela