growingbelly

Magens utveckling

Publicerad 2010-08-04 22:02:13 i Vecka 28

Hur har magen växt egentligen? På några veckor har detta skett:
Byxorna gick inte att knäppa.
Mammabyxor blev inköpta och magen började så smått spänna ut.
sakta framträder magen.
Folk börjar titta lite väl länge när dom går förbi.
Plötsligt skedde detta... Fötterna syntes inte längre när jag kikade neråt.

Sedan vecka 12 har mycket hänt. Minns så väl när knappen inte gick att knäppa och gummisnodden blev min nya vän i någon vecka innan dom supersexiga mammabyxorna blev inhandlade.
Förresten så kan jag fortfarande ha dom paren mammabyxor jag köpte i vecka 13 (tror jag det var)
Bra resår som töjer ut sig och kvaliten är bra eftersom dom fortfarande är hela. Tummen upp för H&M alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela